< Till bloggens startsida

270

Äntligen var söndagen avklarad :)
Hatar söndagar... vet ej varför men
så är det!
Nyss sett på Parlamentet tillsammns med
älsklingen, plus att jag har bäddat rent i
sängen med nytumlade sängkläder!
Imorgon inleds en ny skolvecka vilket
jag fakiskt ser fram emot...
Jag är fan stolt över mig själv att jag
går i skolan fullt nu när jag är gravid,
jag ska dessutom fortsätta skolgången
1månad efter jag fått min älskade Elias...
Det kommer bli tufft, och jag vet ej om det
kommer funka, men jag får hoppas på det
bästa! :) Bor ju faktiskt bara max 2min
ifrån skolan så jag tror att jag kommer klara
av skolan galant! :)

Nej nu blir det natten för min del ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0