< Till bloggens startsida

351

Halloj :)
Idag har jag varit till min kurator på MVC,
känns sjukt skönt att prata med henne.
Kuratorn har dessutom tagit kontakt med
en hemterapeft som ska komma hem till
oss lite då och då för råd och stöd, vilket
också känns himla bra!

Nu känns det som att jag har fullbokat
schema hela december.
Och ikväll blir det att slinga håret och
ta en magbild :)
Bilderna kommer in senast 22.00 :)))

December schema:

Torsdag 2 December kl 07.45 - Glukosbelastning
Lördag 4 December - Min 18års dag! :)
Måndag 6 December kl 10.15 - Hemterapeften kommer på besök
Tisdag 7 December kl 15.00 - MVC Barnmorskan
Onsdag 8 December kl 11.00 - MVC Kuratorn
Måndag 20 December kl 13.30 - Karlstad Central Sjukhus, möte om kejsarsnittet
Fredag 24 December - Julafton
Tisdag 28 December kl 11.00 - MVC Barnmorskan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0