< Till bloggens startsida

329

Dag 1 - Presentera mig själv!

Mitt namn är Elin Linnéa Naemi Miranda Skrak,
jag är född den 4 December 1992 kl 17.30 på
Karlstad BB. Jag vägde 4200g och var 51cm.
Jag bor i Kristinehamn, Värmland och det har
jag gjort i hela mitt liv!

Jag bor tillsammans med min pojkvän Patric,
som är pappan till det väntade barnet jag är
beräknad att få den 21 Feb 2011.
Vi har en hund, rättare sagt pojkvännen har
en hund som heter Akila.
Dessutom har vi en katt vi tar hand om som
heter Junior, och inte nog med det har jag
en häst som heter Bonnie!

Just nu
bor vi i en 3a på ca 75kvm men hoppas
på att vi ska få tag i en lite mer lämpligare lägenhet
nu innan den lilla kommer.

När det gäller
utbildning går jag i gymnasiet, första
året på Handelsprogrammet.
Skulle egentligen tagit studenten till våren men
eftersom jag inte tyckt att de tidigare linjerna jag
provat på passat så har jag hoppat av ett antal gånger!
Men hittills stormtrivs jag på handelsprogrammet :)

Som person är jag väldigt social och glad, jag älskar
att lära mig saker :)

Vet ej vad jag ska skriva? Om ni har några frågor
får ni kommentera så svarar jag så fort jag kan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0