< Till bloggens startsida

301

Jag och min bebis:

 

- När fick du reda på att du var gravid? 

11 Maj 2010 första gången fick dock missfall, blev gravid direkt efter så plusade den 15 Juni 2010 igen :)

-Hur reagerade du?

Eftersom jag fått missfall innan så var jag sjukt lycklig! <3

- Var bebisen planerad?

Planerat!

-Tänkte du någonsin på abort?

Nej!

- Hur reagerade pappan till barnet? 

Han blev jätte glad! 

-Hur gammal kommer du att vara när du föder?

Endast 18år

-Har du förändras sen du blev gravid?

Jag känner mig tygg i mig själv, känns som jag mognat mer också, har också blivit väldigt lugn :) 

-Kroppsmässigt?

Haha :) Gått upp ca 6kg sedan inskrivningen - vilket är normalt! Har fått sjukt stora bröst haha... Bristningar lite här och där också, men sånt hör ju till!

-Vad är det bästa med att vara gravid?

Det bästa är att man vet att man har skapat ett litet mirakel som ligger och sparkar i ens mage :)

- Och det sämsta?

Tills vecka 18 var jag sjukt rädd för missfall, men efter ultraljudet känns allt tryggt :) Värsta just nu är att jag känner mig väääldigt osmidig :)

- Är du rädd för en kommande förlossning?

Nervös som bara den just nu! 

-Vet du vad ditt barn har för kön?

På Ultraljudet i vecka 20 sa dom att det var en pojke :)

-Har ni bestämt namn?

Ja! Han kommer heta Elias!

- Hur valde ni namn? 

Både Patric och jag ville först att vårt barn skulle heta Lucas, men eftersom det har blivit så vanligt (speciellt där jag bor) så ändade vi oss till Elias :) 

-Några speciella likheter du vill att din bebis ska få av dig eller pappan? 

Hoppas vår bebis får mitt glada humör och Patrics lugna :) haha

- Är din bebis lugn eller livlig i magen?

Jag tycker han är väldigt lugn, fast nästan varje kväll så sparkar han som bara den!

-När tror du att din bebis kommer att födas?

Ganska säker på den 14Feb :) 

 


Kommentarer
J. -17 och mamma till Julius

Sv: Jaha okej. :) Så du är 92? Jag ska oxå byta program till hösten.. :)

2010-11-04 @ 11:15:14
URL: http://alwaysthai.blogg.se/
MANDYS-GRAVID BF 24/2

kul =)

2010-11-04 @ 11:19:40
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0