< Till bloggens startsida

180

Hellu :)

Sitter atm hos min syster i Sandviken (ca 2mil ifrån Gävle)
Känns sjukt skönt att vara här istället för rövslickarnashåla,
Kristinehamn.
Snart är jag inne på vecka 7 i graviditeten, vilken känns väldigt
spännande.
Det är så kul att min pojkvän är så engagerad i det hela,
trodde aldrig att han skulle vara som han är just nu :) !
På tal om min pojkvän så längtar jag fruktansvärt mycket
efter honom just nu, även fast han bara är en timme ifrån
mig med bil (ca 8mil).
Ska bli så himla skönt att träffa honom igen på söndag! (imorgon)

Nej nu ska jag försöka ta och sova<3

Nattkatt<3


Kommentarer
Mandy GRAVID!

ja jätte mysigt :)



Grattis till dig :)

2010-07-20 @ 22:59:37
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0