< Till bloggens startsida

162

Godmorgon :)
Eller om det är en godmorgon vet ja inte än, hmm!
Funderar faktiskt skarpt på att dra till skolan idag, pga
att jag ändå blev väckt 07.20 -.- segt som fan när jag börjar
klockan 10.00.
Ännu segare är att första lektionen är Hotel A, med min absolut
minst älskade lärare -.- usch...

Gårdagen var inte direkt "lyckad" eller, gick omkring med världens
ångest den mesta delan av kvällen/natten, men jag somnade iallafall
till sist..
Igår färgade jag håret brunt btw, blev väl inte direkt "jätte" nöjd,
men det får väl duga än sålänge :)
Ikväll har jag iallafall ensak planerad, så nu är det bara att hoppas
att den blir av.


Nu ska jag fortsätta att lyssna på min mycket värda playlist på Spotify;
Mirandas<3


Pyss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0