< Till bloggens startsida

199

Sitter hemma hos mamma nu med en värk i magen,
eller rättare sagt livmodern, det är inge skönt när den växer :)
Väntar på att pappa ska gå till ICA NÄRA åt mig och köpa
fiskbullar eftersom jag är sjukt sugen på de hehe, dessutom
ska min underbara pojkvän dit också och köpa Snickers till
mig som ja kan mumsa på ikväll :)

Igår åkte jag till stallet kl21.00 ungefär för att ta in min
häst eftersom de regna och hon skulle skos på morgonen,
slutade med att ja fick springa och jaga hästarna ihagen
eftersom de två som min häst går med vaktar på henne som
fan... Slutade med massa spring men efter ca 1h fick jag
tag i henne...
Tyvärr är hon halt just nu eftersom allt jävla spring, hon har
dessutom nyss haft en hovböld och skulle stå själv, men tydligen
fattade inte vissa människor i stallet det!!...

Men nu står hon själv, och jag ska snaaart ner och pyssla om henne :)<3

Kommentarer
Mandy GRAVID!

Usch hemskt är det :/ hoppas du kommer att må bättre snart!! Vi får tänka på att dessto sämre vi mår i början dessto bättre vet vi att vår bebis mår ;)

2010-07-29 @ 14:54:47
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0