< Till bloggens startsida

196

Sjukt jobbigt har ja om nätterna, har börjat
vakna 1-2gånger per natt pga att ja är kissnödig..
Inte kuuuul...
Så är sjukt trött inatt efter som jag dessutom har svårt
att somna om, aja ! :)
Sitter just nu och äter HavreKnäckeBröd med massa smör
och prästost på! Sjuuuukt himla gott, kommer nog äta ihjäl
mig på de idag.

Illamåendet har börjat lägga sig vilket är jätte skönt, äntligen
kan jag börja äta normalt igen, men gissar på att ja får leva
på citroner ett tag till, eftersom ja inte kan äta något sött, och
jag är väääldigt sötsugen av mig, då är citroner min bästavän
eftersom de lindrar mitt sötsug :)

Nu ska jag göra en macka till :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0