< Till bloggens startsida

190

Sitter och läser lite gravidbloggar :)
Kom även på att de kanske är dax och börja blogg lite mer
om graviditeten också :)
Även fast de inte har gått så lång tid än så har magen börjat
synas lite :) Så himla stolt över min mage, längtar så mycket
efter min lilla bebis :)
Min pojkvän och jag har redan bestämt namn,
om de blir en kille blir det, Theo
om de blir en tjej blir det, Freja :)
Inte så himla långt kvar innan vi får reda på vilket de blir :)<3

Dagens symtomer är som vanligt, illamående, men otroligt nog
har jag inte spyt på 2dagar, hurra :)


<3

Kommentarer
Anonym

Jag tkr du ska göra en mer seriös blogg!

Med en snygg heder osv, och lägga ut bilder på ditt barn i magen. och mer bilder på din mage. ha fantasi.

Ditt namn på bloggen är bra iaf.

Lycka till med bebisen. Kramar

2010-07-17 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0