< Till bloggens startsida

147

Sitter och funderar på att berätta lite om vad som hänt de senaste halvåret?

Kan börja med att jag började i HR1 (Hotel & Restaurang).
Känns super rätt i början, lyckades kära ner mig i en kille (typiskt mig).
Vi blev tillsammans 27/8 -09 och det tog slut 11/10 -10..
Usch fyfan det var hemskt, men tydligen överlevde jag?
När det tog slut fick jag helt plötsligt nya massa vänner - tacksam för all hjälp
de gett mig<3
Några dagar innan det tog slut mellan mig och den personen fick min pappa
ett stort arv, så vi började renovera huset, det var iallafall en positiv grej?
Började röka, haha gud så lyckat, nu kan jag inte sluta.
I December började jag umgås med lite annat folk som inte var direkt bra?
Blev såklart massa skit (typiskt mig), bråk, poliser, vänner, ovänner, minnen.
28/12 - 09, gjorde jag min första tattoo, fyra katttassar på höftbenet!
Skolan började såklart gå skit i slutet av December, men de ska ja börja fixa
nu efter lovet, förhoppningsvis!
2/2 -10 gjorde jag min andra tattoo - en stor text på ryggen, "Until death I seek Destruction".
Januari&Feburari har jag inte gjort något nästan mer än att suttit isolerad i mitt rum...

Hmm hänt massa annat också, men det kan jag inte direkt skriva om!

Kommentarer
Anonym

skäms du över mig eller? det var allt en lek för dig eller hur?

hah..

/j

2010-03-01 @ 17:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0