< Till bloggens startsida

392

Juldagen är här och julen är äntligen
över! Är inte så stor fantast när det gäller
jul - men nästa år när lillskrutten är här
kommer det bli mer julfirande än vad jag
är van vid :)

Idag ska älsklingen och jag hem, ska
bli skönt att komma hem och börja städa :)
Funderar dessutom på om jag ska börja
tvätta bebiskläderna, men jag tror jag
väntar några veckor!

Suttit i flera dagar nu och funderat över
BBväskan - eftersom jag ska vara där
i ca 3-6dagar så har jag inte en aning
om hur mycket jag ska ha med, och VAD
jag ska ha med?
Någon som har några tips?! :)



Bild ifrån igår - älskling var inte lika pepp på en pussbild om jag var haha :)

Kommentarer
Tina 22 år - gravid vecka 33

På de flesta sjukhus får man alla kläder man behöver till bebisen på plats, du borde fråga hur dom gör där du ska föda. Då har dom alla tänkbara storlekar och allting så att det ska passa, men oftast ska bebisen ligga i bara blöja hud-mot-hud så det kanske inte blir så jättemycket kläder som går åt ändå :)

Men några ombyten borde ni nog ta med ändå för det är ju kul att ha bebisen i "sina egna" kläder också! Och så kläder att åka hem i förståss.



Kläder till dig, kläder till killen.. Laptop skulle jag också ta med om jag skulle stanna så länge!



Och så alla självklara saker som kamera, laddare, mobil, underkläder ...

2010-12-26 @ 12:41:47
URL: http://hejtina.blogg.se/
Tina 22 år - gravid vecka 33

Har fått några små bristningar på brösten faktiskt, men inga på magen - än! Skönt tycker jag, men det kan ju komma med dunder och brak om några veckor...!

2010-12-26 @ 13:27:39
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0