< Till bloggens startsida

407

ÅRET.
Hur har året 2010 varit för dig?

Både bra och dåligt! :)
Bättre än förra året?
Ja! :)
Har du träffat några nya vänner?
Ja det har jag :)
Isåfall vilka?
Massa folk i min nya klass - helt underbara :)
Någonting du aldrig kommer glömma 2010?

Träffade Patric, blev gravid, flyttade ihop med Patric!
Har du flyttat under år 2010?
Ja, 4gånger :S
Har du hittat en ny låt som du älskar?

Absolut! :)

 

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2010?

Underbar<3
Har du strulat med någon?

Nja :)
Har du varit kär?

Som bara den! :)
Har du sagt jag älskar dig till någon?

Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig?
Ja
Har du haft ett hemligt förhållande?

Ja typ :)

SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord?
Nej
Har någon i din släkt avlidit?

Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven?

Ja
Har du varit i slagsmål?

Nje

 

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar?

Ja

Har du skämt ut dig?

Ja

Har du ljugit för en vän?

Ja
Har du gjort något dumt mot en vän?

Det hoppas jag inte!
Har en vän gjort något dumt mot dig?

Jaoo


JOBB&FRITIDEN.
Var jobbar du?
Studerar
Har någon varit elak mot dig på jobbet?
I skolan - ja
Hatar du någon på ditt jobb?
I skolan - ja
Har du gjort något framsteg?

Som bara den! :)

VÄNSKAP.
Har du många tjejkompisar?
Nej
Har du förorat en vän?
Ja
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän?
Ja
Har du fått bakom ryggen på en vän?

Nej

Har du ljugit för en nära vän?
Vita lögner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0