< Till bloggens startsida

406

Ajaj nyårsplanerana verkar bli inställda
iår... Både jag och pojkvännen har
blivit sjuka - tippar på att jag fått halsfluss,
så just nu ligger jag i sängen med feber och
halsont.
Tvingade dock iväg Patric till Konsum nyss -
är extremt sugen på cola och panpizza :)

Igår när älskling och jag skulle sova så började
lilla älsklingen i magen sparka och så som
vanligt, men igår kände både jag och Patric en
liten
hand! Hur häftigt som helst - längtar så
extremt mycket efter min lilla skrutt!


Kommentarer
Bilalagathe

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-03-28 @ 10:37:14
URL: http://bilalagathe.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0