< Till bloggens startsida

374

Godkväll :)!
Nu har älsklingen och jag flyttat
in i den nya lägenheten.
Den är helt perfekt!! :)
Bilder kommer...

Tänte dela med mig om att jag vann
en Novell tävling igår i skolan...
Det var det pinsamaste jag någonsin
varit med om! Skolan tog massa bilder,
KLTV var där och filmade (Kristinehamns
lokal tv), plus att Kristinehamns posten
tog bilder + våra namn...
Bilderna skolan la ut fick jag att börja gråta...
Fyfan vilka bilder säger jag bara!
Men jag är stolt över mig själv att jag faktiskt
vann ;O Men bilderna kunde dom ha struntat i...

Idag gick jag föresten in i
vecka 31 :)
Ligger i sängen nu och man ser verkligen
hur magen nästan rullar! Lillskrutten sparkar
med benen och viftar med armarna! haha

Kommentarer
Maria

Åh vad mysigt :D

2010-12-15 @ 11:50:22
URL: http://tzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0