< Till bloggens startsida

370

Ojoj vad jag längtar till lillskrutten är här!
Idag är det
troligtvis bara 2månader kvar
till han är det! Känns spännande och samtidigt
lite nervöst :)
Längtar tills den 20 December då jag äntligen
får reda på datum och tid för kejsarsnittet!

Funderar dessutom på att vänta med att
hämta ut barnvagnen någon månad till,
känns så onödigt att ha den stående i ca 2månader,
och dessutom kommer jag nog längta ännu mer om
den står här hemma och bara väntar! :)

Har btw fixat med föräldrapenningen nu :)
Har planerat att jag ska vara hemma ifrån
21Dec-10Mars, och efter det ska Patric vara
ledig ifrån 11Mars-16Juni, så att jag iallafall
får försöka kunna klara skolan på något sätt!
Vi får hoppas på det bästa :) !
Bor inte så långt ifrån skolan och dessutom
kan jag få göra mycket hemma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0