< Till bloggens startsida

166

Äntligen kväll <3
Första skoldagen efter lovet avklarad, kul att träffa allt folk igen ;O
Bäst var ju att jag fick sova till kl 08.00 (a) tar liksom bara 2minuter
till skolan ifrån lägenheten, vilket är väldigt rockigt :)

Idag har jag dessutom varit i skogen på vandring - mysigt mysigt ;)
Ikväll blire nog rätt så lugnt, får jag hoppas, men måste plugga lite
eftersom våra nationellaprov i matte börjar den 12 Maj och jag suuuger
verkligen på matte kom jag få typ nu :)
Imorgon har jag sovmorgon till klockan 10.00, därefter är det skola för
hela slanten till kl 16.55 -.-
Nej nu blire att dunka lite musik sen att bege sig hemåt<3

tjuuu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0