< Till bloggens startsida

163

Halloj :)
Marilyn Manson – Rock Is Dead <3
Sitter just nu med en cigg och bara chillar - går ju väldigt bra för
mig att sluta röka märker ja -.- ...
Idag ska ja packa alla mina saker, för imorgon ska jag nämligen flytta
hemifrån tillsammans med en kompis :)

Ska blir otroligt skoj faktiskt!
Dessutom ska jag till Svartå nu i eftermiddag och titta på en bil
tillsammans med min låsas pappa och han vän...
Så jag får se hur mycket jag hinner med att packa, blää vad stressigt
det kändes som de blev helt plötsligt?
Ahh just ja, ska till KGA imorgon handla mat osv imorgon med mamma
och Tybbe (Mattias) som jag ska flytta ihop med.

Har ett väldigt stressigt schema nu och ett tag framöver!
Men nu ska jag ta och bestäla lite kläder inför sommaren, och efter det
måste jag sätta igång med att packa!

Cya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0