< Till bloggens startsida

132

Hejhopp, känner mig lite bättre idag faktiskt (:
Fick precis besked ifrån Brogårdsgymnasiet att
jag kom in på Hotell och resturang, så nu är jag
happy :)
Snacka skönt, okej kommer gå ut ett år senare än
mina jämnåriga men det spelar ju ingen roll direkt =)
Igår va jag hos min emovän Madelene och färgade hennes
hår, så nu ser hon ut som en vandrande morot faktiskt - hehe
Dessutom har jag kommit på att jag verkligen är konstig,
jag har sommarlov, men ändå är jag i skolan om dagarna? haha
sjuka lilla mig (a)


Idag har jag varit i skolan för att möta Maria för att vi skulle gymma vid
11.00, skööööööööönt - börjar både se och känna resultat av träningen =)
superduper nöjd faktiskt.

Ikväll blir det kanske att jag åker till Karlskoga eller att jag stannar hemma
och tar det lugnt, får se hur jag gör =)
Nu ska jag faktiskt sova nån timme ^^

Cya<3

Här kommer en bild på min emovän Madelene innan hon blekte håret :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0