< Till bloggens startsida

120

Hejsan hoppsan :)
Nu var det ett tag sen jag skrev, men det har varit
lite mycket haha, valborg btw blev väldigt lyckad haha xD
Kvällen började med att jag, Maria, Tess och Robert fick
skjus ut till jutviken xD det var rätt mycket folk och massa sprit,
till sist kom polisen så då drog nästan alla xD
Maria och jag fick den lyssande ideen att tälta i skogen xD hahaha
men vi tältade bara i 10min för vi fick skjus tillbaka till stan :)
När vi kom till stan var drog vi till stat där vi träffade massa roliga människor :)
Tex träffade vi Anders som är min osociala lilla bonne kompis och hans band
polare :) Här kommer en länk till deras myspace sida :)<3
http://www.myspace.com/MetalBoundmusic 

Det var en liten kortsammanfattning av min och Marias valborg :)
Nu tänkte jag ladda upp ett kort jag tog på Maria här om dagen :)
Enjoy<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0