< Till bloggens startsida

103

huhu :)
igår kväll vid kl 19.45 åkte pappa och jag ner till farmor
i Laholm !
Idag vaknade jag vid 8 och då drog jag ut och sprang nåra
km på stranden som ligger ca 70m här ifrån :)
Sen åt jag frukost med min farmor och pappa...
Vid 11 drog vi till Maxi i Mellbystrand och köpte lite maat (:
Sen så gick vi in på Lindex där farmor lät mig välja vilket plagg
jag ville (a) jag valde en svart kjoool :)
Sen fick jag lite pengar huhu :)
På eftermiddagen åkte vi ner till Malmö och hälsade på min farbror Henrik
och hans sambo Martina och deras nyfödda son Bengt Tage :)
Ohhhhh så söt<3 Fick hålla honom och det var fett underbart <3
"ångerångerånger =/ "
Sen när vi kom tillbaka hit till Skummeslövsstrand bestälde vi pizza och
efter det såg vi på tv :)
<3
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0