< Till bloggens startsida

138

aahhhej :)
Tänkte berätta om min lördag nu, bara för den var
sååå himla speciell, hehe
Kvällen började med att jag möte min hemliga vän 
utanför Lidel, vi gjorde inte alls myk, sen så kom min
hemligaväns vän och hämtade honom för att han skulle
ta bussen hem kl 20.00, så då gick jag och möte Maria,
och vi kom på den strålande iden att min hemliga vän skulle
stanna kvar och va social och dricka med oss, så vi cyklade
och möte honom, slutade med att jag och Maria var lite halv 
fulla och han va nykter, vid 23.00 drog han hem, tråkmånsen,
så Maria och jag fortsatte våran kväll till hennes bror, där va
vi typ 1h tills Jens kom, hennes typ pojkvän eller nått, haha
Efter den timmen drog vi ner på stan och träffade Hedlund,
min och Jens kompis, men han va osocial och orkade inte stå
och prata med oss så han drog in på en krog ;P
När vi skulle hem ringde Nilsson och ville att vi skulle komma på
efterfest hemma hos honom, vilket vi gjorde.
När vi kom hem till honom satt vi på hans balkong med hans kusin,
hans kompis och Nilsson själv i egen högperson och drack whisky ;D
Men då kommer ju såklart Maria på att hon måste hem och sova så
hon och Jens övergav mig :(
Så istället drog jag, Nilsson och hans vänner ner på stan och letade efter
folk men vi kom på det var nog onödigt så vi drog hem till Nilsson igen,
där alla somnade utom Nilsson och jag, så han och jag satt och snackade
om massa hmm udda? saker till kl 05.10 typ då jag drog hem :D
wiie så där kan en lördag se ut xD haha 

Nej nu ska jag nog ta och sätta mig vid tvn och tat lite lugnt xD
Skriver senare,
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0