< Till bloggens startsida

86

Tisdag idag, med andra ord min första idrottslektion.
 Vaknade kl 09.00 och "fixade" mig inför idrotten, sen gick
jag ner till min kära klasskamrat Maria och fick skjus av henne
ner till skolan.
Vi hade idrott som första lektion på dagen och det var superkul :)
Vi spelade basket och jag äääägde (;
Efter det hade vi svenska och hade småredovisningar för klassen
vilket gick väldigt bra.

Nu efter skolan har jag mest pluggat faktiskt, eller jag har pratat
i telefon också (a).
Nu är det bara 9dagar kvar till STHLM, längtar typ ihjäl mig.
Men nu ska jag in på rummet och plugga i ca 40min till och sen
efter det blir det natta :)
pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0