< Till bloggens startsida

81

Är jag glömd...?
Satt precis och tittade på gamla bilder..
Allt som var för 1år sen, är det glömt och bortspolat?...

Första dagen i plugget efter detta härliga jullov, försov mig lite
men kom inte försent ;)..
Höll fan på att somna på lektionerna idag btw, not so good... =/
Så när jag kom hem så la jag mig och sov men väktes av
Sebastian som ringde - ur mysigt !!<3
Han är btw mitt lilla mumintroll -rättare sagt han låter som ett
svenskt mumintroll xD

Imorgon är det fredag !!
Exakt 2veckor tills jag ska till STLM - najs som fan!
Längtar som faaaaan!

Men nu ska jag plugga lite och därefter ska jag sova(a)
pussar<3

Kommentarer
Anonym

jag väckte dig ju :(

2009-01-10 @ 00:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0