< Till bloggens startsida

77

Sluta dröm om det ljuva livet - det kommer aldrig bli av!
Det är bara att acceptera det som har hänt och det som
kommer hända!
Sitter just nu och tänker tillbaka - återblick av 2008 liksom :)
1. Allt var helt perfekt - hade en underbar pojkvän!
2. Skolan började ordna upp sig - skrapade ihop 145 poäng på 4månader
3. Jag miste min största kärlek - svåraste jag varit med om
4. Började på Sötåsen Naturbruksgymnasium - men slutade för jag passade inte in direkt ^^
5. Började på Brogårdsskolan - trevligt like hell!
6. Pojkvänner hit och dit? - Det är just nu ett frågetecken i mitt liv!
7. Alla minesvärda kvällar med mina vänner!

2008 var inte mitt bästa år men som sagt det är bara att acceptera läget!
Jag hoppas att 2009 blir ett bättre år och det tror jag det kommer bli - hoppet finns :)

Tack till er som stöttat mig genom 2008!;
Tobias Lundberg - Sean Eriksson - Madelene Jonsson - Andreas Wulff - Robin Blossing - Robin Angle - Niclas Brunnsgård - Marcus Andersson - Sebastian Rapp - Frida Roos - Maja Wikborg - Hannah Weman - Therese Backström (syster) - Fredrik Lundqvist -Alexander Heige - Gustav Adolfsson - Sarah Axelsson - Jesper Stelius

Har säkert glömt någon men säg till isåfall :)
Iallafall ni är underbara!
FUCK glömde en person!     AFFE!!! DU ÄR BÄST
Tack alla mina fina och underbara vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0