< Till bloggens startsida

76

Hejhopp!
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket!
Eller jo, jag städade mitt rum - en sak som är bra!
Dessutom ringde Sebastian mig - underbar person verkligen (:
Vi pratade i 2h och nu ikväll har vi typ skickat massa sms - kanonkul!
Äntligen börjar mitt liv se ljust ut igen och det är jag verkligen
glad över, för annars skulle jag nog ha panik över det mesta just nu!
På torsdag börjar skolan och det ser jag faktiskt fram imot :)
Eller ja, jag ligger efter med två prov men jag ska göra så gott jag kan, så
om jag bara får g så är jag nöjd!
Man kan inte alltid ligga på topp - det var faktiskt jobbigt att erkänna ^^
Imorgon ska jag förska ta mig till stallet och hälsa på min häst som jag
inte gjort på mycket längre  - tro nu inte att ingen har skött henne för som
tur är har jag underbara föräldrar som har hjälp mig - tack till dom<3
Dessutom har jag en nyhet, jag ska sluta med att rida - för istället för det
ska jag börja med TRAV, det verkar faktiskt skit kul och dessutom har jag
ju en travhäst så hon älskar det!
Nu tänker jag ta en stor kopp med kaffe och sen plugga lite - I KNOW, jag är
konstig men det är bara att acceptera det! hehe
puss på er<3

Kommentarer
Anonym

Palla dricka kaffe på kvällen =P

2009-01-07 @ 02:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0