< Till bloggens startsida

119

På fredagen var vi i skolan hela dagen otroligt nog xD 
Sedan gick vi på stan och mötte hampus o typ gick omkring o snacka
sedan när vi väl satt oss ned och tog en cigg ringer bror min och säger
att vi ska dra från stan ändas upp till djurgården och hämta hans hårsprej
och vax, sedan cykla ända ut till nått ställe utanför stan, fatta va jobbigt xD
Så ja och mirre cykla ut i skogen hämta hennes moppe sedan fixa vi alla grejer
som han skulle ha:P När vi kom dit så snacka vi me bror min och Lill savvo en stun
och när vi drog fick vi nåra öl :P  på vägen hem till mig övertala Mirre mig att köra moppe
 för första gången i mitt liv xD och de gick inte så bra xD haha:P men när vi kom hem till
mig så grilla vi och åt kladkaka, de va gött de:)  Sen så låg vi i sängen o sanacka och när
klockan va typ 9 så kom vi på att vi skulle te storförs o sova hos hampus:P och så ringer
bror min och så skulle vi te järsberg igen och få mer öl:P  Men påvägen dit så typ
explodrea en öl som vi redan hade i väska och aaa:P
När vi sen hade hämtat allt fick vi stressa som idioter till till statinonen för att hinna med
bussen till storfors.
När vi kom fram till storfors mötte Hampus oss, så vi drog direkt till honom och tog över
hans säng och såg på "En ängels tålamod" xD
Dagen efter vaknade vi vid kl 11.00 :)
När vi kom hem drog vi till Nicke och duschade och gjorde oss iordning för att senare dra ut
och dricka.
Jag och Mirre tog min cykel in till stan och när vi kom fram till Malmen som ligger nästan vid stan
kom vi på att vi skulle spionera på en person, så vi gömde oss under en balkong, och där
satt vi och drack tills Mirre va helt borta xD
Sen när vi skulle träffa Jonathan skulle Mirre och jag pissa. Såklart Mirre väljer det bästa stället, i en liten
park vid ett fyrvägskors men massa vägar runt om kring med massa ljus! GREAT
När vi sen skulle cykla vidare efter vår kisspaus så skulle Mirre skjusa mig på min underbara lilla cykel -
det vingla rätt bra HAHA
När vi väl kom fram dit vi skulle så såg vi knappt vägen, stackars Jonathan satt med oss fyllefjortisar och såg
inte ut och ha så himla kul - men han ville hänga med oss men vi dissade honom istället xD stackarn
Påvägen hem så bestämde vi oss för att vi skulle ta moppen till Storförs! När vi kom in så satt vi oss i soffan,
iallafall jag medans Mirre skulle laga pyttipanna i mikron sen låsas sov vi till kl 3 då vi gav oss i väg!
Vi drog mopeden en bit tills vi skulle sätta oss och åka då vi såg att vi inte hade nykeln, så jag fick springa
tillbaka och hämta nykeln utan att Nicke skulle märke - konstigt nog gick det !
När vi kom fram till Storförs efter 1,5h så träffade vi Marcus och Hampus som var dyng fulla - HAHA
Natten slutade med att vi lånade Hampus systers bäddsoffa :)
På morgonen vaknade vi vid 11.00 men då drog vi direkt till Mcdonalds i Kristinehamn xD
Heregud vilken helg :)
Men fett med skoj iallafall -  Nu har jag säkert glömt massa men hmm aja hoppas Mirre blir nöjd med mitt inlägg iallafall (a)!


Allt från mig!
MARIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0