< Till bloggens startsida

111

Blir så himla trött på mig själv...
Hela tiden vill jag förändra mig, jag vet
inte ens om jag vill förändra mig för min egenskull
eller om jag förändrar mig för att försöka att få andra 
att vara nöjda?
Allt är som en dimma, jag vet varken ut eller in - inte
heller vet jag vem jag är.
Andra människor tycker det är svårt att läsa av mig,
och jag själv kan inte heller göra det...
Allt var bra, jag skrattade och jag log, allt det är borta
och det kommer aldrig tillbaka - jag får helt enkelt
vänja mig med att vara så här, problemet är att jag sårar
så himla mycket underbara människor i min omgivning.
Men jag kan verkligen inte fortsätta så här, jag måste sätta
stopp för mig själv - för jag kan inte kontrollera mig själv längre.
förlåt mig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0