< Till bloggens startsida

110

Trevlig dag idag<3
Dagen började med att jag vaknade i soffan vid
klockan 09.00 men då fick jag till min systers stora säng
och la mig där istället för att jag ändå är ensam nästan
hela dagarna<3
Vid 12.00 gick jag upp och då skrev Fredrik att jag skulle
skynda mig hem till honom så han och jag kunde se på
film :) skit mys =D
Jag kom hem vid 15.00 och då ställde jag mig och diskade :)
Sen kom min syster :) Hon och jag var till affären och handlade
och pratade och skrattade om hur det var när hon bodde hemma
innan jag var född, störda familjen xD
När vi kom hem satt jag mig och spelade wow och sen såg jag
på film med min syster och mina systerbarn <3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0