< Till bloggens startsida

109

Vet du hur det känns att vakna upp varje dag i ett kaos?
Djur, smuts och annat skit överallt?
En mamma som mår piss och går på tabletter och inte
orkar göra nått.
En pappa som lever i sängen och suckar över minsta lilla grej...
Så har mitt liv sätt ut sen jag var 11år...
Vet du hur det känns att ha drömmar att fly från detta?
Jag hade en mamma, en helt underbar mamma som jobbade
och slet och lagade underbar mat och tog hand om mig.
Jag hade en pappa, men han var nästan aldrig hemma, bara
på helgerna - jag kommer ihåg hur jag satt och grät och saknade
honom på kvällarna nu står jag inte ut att se dig.
Jag hade 3 syskon men dom försvann - dom lämnade mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0