< Till bloggens startsida

32

Stressig dag!
Vaknade av att mamma stog och skrek att vi
skulle åka till Sötåsen om 10min.
Så det blev att slänga på sig kläderna och åka
dit.
När jag kom till Sötåsen var det helt dött, så jag
och mamma packade mina saker och sen åkte
vi, han inte säga hejdå till nån pga att jag hade
en optikertid att passa...
På hemvägen ringde min nya lärare och frågade
om jag ville börja redan imorgon istället för på
måndag och jag tackade såklart jag till att börja
imorgon, så imorgon börjar jag kl 08,20 Zzz..
Aja det kommer nog bli kul.
Funderar just nu på att äta nått, har inte ätit något
på hela dagen.. *suck*
Skriver lite senare !
Ciao<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0