< Till bloggens startsida

28

Hejsan!
Idag vaknade jag ca 12.00 och direkt när jag vaknade satte
jag mig framför datorn...
Det har hänt rätt så mycket dom senaste dagarna,
jag bestämde mig i tisdags för att sluta på Sötåsen och
istället för Sötåsen ska jag börja på Brogårdsskolan här
i Kristinehamn där jag ska gå Samhäll!
Det har ju också varit lite krongel mellan Alexander och mig
men det har vi nu mera löst! Och allt är bra!
På Torsdag ska jag tillbaka till Sötåsen för att packa iordning
allt och säga hejdå till vissa människor!<3
Igår dessutom var jag och mamma och kollade på en ny
stallplats till Bonnie, så vi flyttar henne till Hallbergs som ligger
ca 1,5km här ifrån den 1October.
I Lördags var jag och hämtade ut mina glasögon så nu är jag
renarama glasögonormen!
Ciao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0