< Till bloggens startsida

68

Om jag ens kunde beskriva hur mycket jag älskar dig?
Helst av allt skulle jag vilja sitta brevid dig och titta
in i dina varma bruna ögon, men förtillfället går ju inte det...
Du är den finaste personen jag någonsin mött, du har
gjort så att mitt liv blivit mysigt och varmt.
Du får mig att känna mig speciellt i nästan alla lägen,
även fast vissa kanske inte är helt normala, hehe =)
Det är sjukt att det gåt 1månad och 2månader redan sen
vi träffades första gången.
Tiden liksom springer i väg.
Vi har haft en del kriser men tydligen kan inget förstöra
det vi har, jo det ända skulle ju för mig då vara döden.
Men vi kommer väl inte dö på ett par år iallafall xD.
Varje gång vi träffas slår mitt hjärta volter av lycka och upphetsning,
precis så ska det vara!
Du är en sjukt rolig person ska du veta som jag ser upp till!
Alla timmar vi har spenderat tillsammans har alltid varit mysiga
även fast vissa har varit hmm mindre mysiga!
För mig är du det viktigaste som finns, och jag älskar dig så himla
mycket ska du veta.
Jag hoppas du får det kul nu när du reser till Kanarieöarna, kommer
fan sakna ihjäl mig när du är borta, även fast vi inte ses på veckodagarna
kommer det kännas mer tomt än vanligt. Kommer tänka på dig varje eviga
sekund nu när du åker.
Hoppas du iallafall tänker på mig lite grann ^^
Älskar dig så himla mycket Alexander, alltid vi<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0