< Till bloggens startsida

66

Godmorgon vackra självförtroende...
Trodde verkligen inte att jag var så svag längre...
Trodde verkligen INTE att jag kunde nå botten igen.
Men tydligen hade jag fel.
Nu skiter jag i vad som händer, ska gå ner i vikt,
Skiter i vad jag får för besvär, ska tränna knappt äta
nått även fast jag vet att det är fel, men jag äter
knappt nått nu...
För en vecka sen knappt kunde jag titta mig i spegeln och
tycka jag såg fin ut, nu när jag tittar mig i spegeln
tycker jag att jag ser ut som skabb...
Varför måste mitt självförtroende vara så himla ostabilt?
Jag vet ju svaret själv men vill inte erkänna det för mig själv.
Blir så lätt avundsjuk på andras utseenden,
asså det finns sjukt fina människor i mitt liv som stötat mig
och säger att jag är fin osv, men jag kan verkligen inte hjälpa detta =/
Förlåt om jag gör er besvikna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0