< Till bloggens startsida

65

Skoltime VS bloggtime!

Ofc att jag bloggar i skolan, vad annars ska man
göra på rasterna ^^
Min lärare i Webbdesign kom precis in och sa att
vi har prov på tisdag!
Så nu har jag ännu en grej att plugga på i helgen!
Detta kommer jag leva på i helgen;
*Cola
*Historia
*Matte
*Webbdesign
*+ännu mera cola
Har verkligen massvis att göra idag, ska först GÅ hem,
sen ska jag plugga intensivt...
Måste dessutom komma igång med att springa, kommer
fan att dö innan dagen är slut!

alexalexalexalexalex<333 (tss var tvungen xD)

Kommentarer
Robin Blossing

Det är bara plugga, för det ska jag med! Uschh jag vill inte ha prov i webbdesign... har så mycket annat jag måste göra ju...

2008-10-17 @ 13:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0