< Till bloggens startsida

63

Sitter just nu i skolan och ugglar,
har en lektion kvar, estetisktverksamhet...
Idag försov jag mig hela förmiddagen,
fyfan... Kommer jämt försent, hur ska jag göra?
Är så himla trött på morgonen.
Saknar min Sander pojke dessutom, är ingenting utan honom<3
Tänke jag skulle plugga lite matte heller nått nu när jag har
rast i 40minuter.
Sen ieftermiddag blir det att gå till stallet, ska rida lite barbacka
hade jag tänkt, men inte mer än i 15min för imorgon ska Sarah
med till stallet och då ska vi tränna dressyr plus lite hoppning.
Ikväll kommer jag mest plugga, hade jag tänkt.
Har rätt så mycket kvar att göra i de flesta ämnena pga att jag var
borta ifrån skolan nästan hela föra veckan.
Aja nu ska jag skriva lite historia cya i kväll!<3

namnteckning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0