< Till bloggens startsida

54

Varför har jag det så jävla sämst...
Jag lever i ett helvete...
Ända gången då jag känner mig som
en normal människa här när jag är borta
hemifrån...
Min situation hemma går knappt att beskriva,
det är så jävla lilla så jag bara vill spy...
Jag önskar jag hade ett normalt liv...
Att slippa bo i ett rökmoln, slippa alla jävla djur,
all jävla skit...
Ingen förstår hur jävla dåligt jag har det, för INGEN
kan ens föreställa sig allt det!
Jag har levt så här i snart 16år och jag är väldigt trött på det..
Jag har liksom vants vid att bo som jag gör...
Jag bor fan värre än en hemlös....

Min första fråga till mig själv är, kommer jag alltid det så här?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0