< Till bloggens startsida

52

HejHopp!
Sitter just nu i Alexanders säng med min laptop!
Alex sitter vid sin dator och spelar CS, låter nog inte
som vi har direkt kul men jag tycker vi har dö mysigt...
Sitter och lyssnar på U2, och bara tar det lugnt!
Imorgon åker jag hem så nu ska jag spendera resten
av tiden med att vara med min pluttisnutt!
Vill dessutom tilllägga att Alexander är den mest
fantastiska personen i hela världen så glad att
jag fann honom<3
Nu ikväll blir det nog inte så mycket som händer,
ska försöka få honom att gå med ut gå en sväng
runt Åkersberga =)
Snart åker han dessutom till hmm nån stanns xD
Kommer saknar honom som fan men vi ska ses därefter !!
=D<333
Aja skriver sen !
Cya!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0