< Till bloggens startsida

37

Tjohej!
Sitter just nu iskolan och tråkar, började för
45min sen men det känns som 4h...
Igår fick jag mina kläder jag hade beställt,
ett par vida fluff byxor (jeans) och tre boxarlinnen ^^
Så nu sitter jag och hoppas på att pappa hämtar
ut mitt löshår imorgon!!
Idag blir det nog inget speciellt, ska nog bara till
stallet och se hur det är med Bonnie, kanske tar
några kort med min systemkamerar då också...
Btw! Fan va franskan suger, steg 1 liksom?!
Har läst franska i ca 3,5år så jag ska igentligen gå steg3!
För det första är vi bara 3st i gruppen, och ingen kan nått
men än jag...
Hoppas jag får byta?
Sen den 8November (en lördag) är det öppethus här på
Brogårn? Wanna come ?! ^^
Priset man får för att vara här en h är att man är ledig på
måndagen därefter !

Saknaden är stor, saknar din röst...
saknar din sympati, saknar allt,
som har med dig att göra...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0