< Till bloggens startsida

4

Verkar som det blir lite mycket blogg idag?
Iallafall, varför verkar det som om man måste ha
ett BMI på -19 för att vara modell?
Varför finns det inte modeller med normalvikt?
Finns fullt med fina människor som är tex 168cm
och väger 60kg.
Det finns folk som säger att jag borde bli modell
men det är lite svårt när man är en normalviktig 16åring.
Men jag ska inte sluta kämpa, för jag tycker det ska finnas
mer normalviktiga modeller.
Jag betraktar mig själv inte som modell, eller jo tillviss del.
Beronde på. Men min dröm är att bli det och den ska inte krossas
av underviktiga människor som ser ut att gå av på mitten !!!


namnteckning

Kommentarer
Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2008/august/vinn-en-goodiebag-varde-5000-.html#comment



Var med och tävla om en fullmatad goodiebag till ett värde av 5000:- , passar den inte dig så är jag övertygad om att det blir en utmärkt present!



Jätte lätta tävlingsregler och ingen är med och tävlar ännu! Lycka till!

2008-08-10 @ 21:35:41
Anonym

du har helt rätt om det där med modeller alla ska va smala och fina o se ut som om dom inte ätit på flera år Oo

2008-08-10 @ 22:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0