< Till bloggens startsida

3

Nu är det 3dagar kvar innan det är skoldags!
Har bara en sak kvar att fixa och det är två hänglås, haha.
Men det borde inte vara några problem att ordna.
Idag har jag varit på affection och köpt hårfärgningsmedel för
17,50 på "superrean". Det var ju såklart färgen "eldröd", har
blivit fantast av rött hår <3
Idag måste jag dessutom prata med pappa om att jag
måste låna hans proffsdigitalkamera.
Dessutom måste jag erkänna att idag är första dagen
jag känt mig lite nervös inför att börja på en ny skola, men
det kommer nog fixa sig. =)
Får se om jag skriver nått mer senare!
Ciao sålänge!<3

namnteckning

Kommentarer
Mickan

börjar du skolan så tidigt?? :O

kramar

2008-08-10 @ 22:24:48
Ja det gör jag =) kram

Ja det gör jag =)

Kram

2008-08-10 @ 23:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0