< Till bloggens startsida

2

Så, nu är det bara 4 dagar kvar innan jag börjar gymnasiet.
Konstigt nog är jag inte alls nervös över att flytta hemifrån,
trodde jag skulle iallafall vara mer nervös än vad jag är!
Men det kanske beror på att två av mina söta kompisar
också kommer gå där?
Igår var jag på nån sorts "filmkväll" men dom, Erica och Saga.
Dom hade med sig sina små söta pojkvänner som var hur
snälla som helst. (Glad för eran skull)
Synd bara att min älskling inte kunde vara med. Saknar
honom så fruktansvärt mycket!
Men det är ju bara 6 dagar kvar innan jag ska till han, så
det är väl lugnt till viss del!
Men nu ska jag sätta igång med att städa och packa klart!
Så ciao sålänge !<3

namnteckning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0