< Till bloggens startsida

18

Nu var det ett tag sen jag skrev nästan exakt 6dagar sen,
men det var varit så mycket krångel så jag har inte orkat
skriva, men nu ska jag börja igen.
Jag kan iallafall ta och sammanfatta veckan;
Jag var hos Alexander föra helgen och där blev det massa
krångel som jag inte ens orkar ta upp.
Sen i måndags åkte jag hem och dagen då slutade i kaos.
På tisdagen var det mesta löst så då började allt bli normalt
igen. Sen i onsdags var jag i skolan och pluggade ofc och
och torsdag och fredag också, så det har inte hänt så mycket
roligt faktiskt.
Igår åkte jag hem så nu får jag äntligen ta och sova ut!!!!
Idag blir det att slappa och läsa  ^^
Cya<3

namnteckning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0