< Till bloggens startsida

12

Hejsan,
Nu kan jag sammanfatta dagen lite bättre,
har lite mer tid nu liksom=)
Dagen började med att klockan ringde kl 06.50,
sen så åkte mamma, pappa och jag till sötåsen,
Jag kom först i NP1B men sen böt jag till NP1A
för jag träffade en jätte trevlig tjej där som hette
Emma ^^.
Sen efter ett tag fick vi våra nyklar och mamma,
pappa och jag gick ditt jag ska bo.
När vi kommer in i lägenheten träffar vi Emma, haha
lite för bra för att vara sant, och sen träffade jag
en annan ur gullig tjej som heter Rebecca =)
Sen när föräldrarna drog, så började vi tre prata
mer och mer och nu sitter vi nästan hela tiden
och pratar, det sa bara klick liksom =D
Förutom att jag träffade två mysiga tjejkompisar
så blev jag en sorts ledare som ska vara med
och bestämma aktiviteter osv på skolan. Det
kommer bli hur najs som helst =)
Aja nu har jag precis klivit ur duschen och ska snart
lägga mig ner i sängen och läsa och sen sova..
Godnatt ^^

namnteckning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0